عصبانی شدن من


باغی برای دخترا ن 2

شکلک های مهسادیروز ما زنگ اول اجتماعی داشتیم من هم مثل همیشه کلی خونده بودم قبل از اینکه معلممون بیاد یکی ازدوستام خواست یکی ازسوال هارو براش توضیح بدم منم به طور کامل براش توضیح دادم  یه جورایی براش کل درس توضیح دادم دهنم کف کرد انقدر بادقت براش توضیح دادم  خانممون وقتی رسید سرکلاس گفت میخوام بپرسم بعد خانم منو اون دوستم وچند تا دیگه رو صدا کرد وقتی خانم بعد ازپرسیدن نمرو هارو اعلام رد من که بیست شدماما اون دوستم ده شد انقدر ناراحت شدم که زحماتم از بین رفت  زنگ تفریح دلم می خواست بزنم تو صورتش    این عکس از منبع کد وشکلک های مهسا جونم است



نظرات شما عزیزان:

سوفیا
ساعت20:18---26 اسفند 1390
سلاممممممممممممممممم به دختر خشمل چرا دیگه به وب بلاگفا سر نمیزنی ولی این وبت هم خشمل

دختر فوضول
ساعت17:12---23 اسفند 1390
وب خیلی قشنگی داری فقط آهنگش کمه
پاسخ:مرسی از راهنمایی قشنگت


ساناز
ساعت18:28---22 اسفند 1390
کشته منو این وبلاگپاسخ: نظر لطف شماست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





19 / 12برچسب:,| 1:58 PM|sara|| |
De$ign